Asmenų aptarnavimo ir teikiamų paslaugų kokybės vertinimo apklausos rezultatai ir išvados ir pasiūlymai

Remiantis apklausos rezultatais, klientai yra patenkinti Centro teikiamomis paslaugomis ir jų kokybe. Klientų pasitenkinimo rodiklis – 87,4 %.

 

Pateikiame klientų aptarnavimo kokybės nuolatiniam įvertinimui pasirinktus svarbiausius kriterijus, kurie nustatyti anksčiau atliktų apklausų metu ir atsižvelgiant į Centre taikomo klientų aptarnavimo standarto principus. Siektinas kriterijų rezultatas – 85 %. Pasiekti rezultatai:

 

1.     Orientacija į klientą ir profesionalus elgesys – 82,7 %.

2.     Pagarba ir bendradarbiavimas – 94,2 %.

3.     Reprezentuojanti išvaizda ir elgesys – 92,3 %.

4.     Iniciatyvumas ir tobulėjimas – 80,4 %.

5.     Konfidencialumas – 96,2 %.

6.     Atitikimas lūkesčiams – 78,7 %.

 

Apklausos rezultatai, išvados bei pasiūlymai.

 

Paveikslėlis PDF formatu.

 

Pageidaujančius pateikti savo nuomonę - kviečiame dalyvauti apklausose. Į apklausų skiltį galite patekti, paspaudę čia

 

klientaai kopija